Wat is Klarna?

 

Klarna gebruiken is net zo eenvoudig als winkelen zoals gewoonlijk en doorgaan naar de kassa. Kies Klarna als uw betaalmethode en u wordt doorgestuurd naar de Klarna-website om u te registreren en betalingsgegevens op te geven. Je moet voldoen aan aanvullende geschiktheidsvereisten om in aanmerking te komen. Als je Klarna eerder hebt gebruikt, logt je gewoon in op jouw Klarna-account.

 

Met Klarna heeft je de flexibiliteit om nu te betalen met directe bankoverschrijving of binnen 30 dagen te betalen. Er is geen rente en geen extra kosten als je op tijd betaalt. Betalingen worden automatisch verwerkt of je kunt op elk gewenst moment inloggen op de Klarna app om een betaling te doen. Je kunt ook jouw bestellingen bekijken en accountgegevens beheren nadat jouw bestelling is verwerkt in de Klarna app.

 

Klik hier voor meer FAQ's over Klarna!

 

Zie ik direct een afschrijving van Klarna op mijn bankrekening?

 

Klarna int alle betalingen voor de Skechers-bestelling. Zodra de bestelling is verzonden, stuurt Klarna  een e-mail met instructies over wanneer en hoe je kunt betalen.

 

Als je nog vragen hebt over Klarna-transacties op jouw rekening, neem dan contact op met Klarna voor meer informatie.

 

Hoe retourneer ik een artikel dat ik met Klarna heb gekocht?

 

Als je van gedachten bent veranderd, kunt je jouw artikel(en) per post retourneren. Houd er rekening mee dat we geen retourzendingen in de winkel accepteren voor online bestellingen. www.skechers.be bestellingen die met Klarna zijn betaald, moeten per post worden geretourneerd om een terugbetaling te ontvangen naar de oorspronkelijke betaalmethode.

 

Controleer of de retourzending voldoet aan ons retourbeleid hier .Klarna wordt op de hoogte gesteld van de retourzending en verwerkt de juiste terugbetalingen. Log in op jouw Klarna-account en selecteer "Retourzending melden" om jouw afschrift te pauzeren. Klarna past jouw factuur aan zodra de retourzending is verwerkt.

 

Wanneer worden mijn artikelen geleverd als ik Klarna gebruik?

 

Klarna-bestellingen worden geleverd volgens onze standaard verzendtijd nadat je jouw bestelling online hebt voltooid.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat gebeurt er met mijn afschrift?

 

Je hoeft het afschrift pas te betalen als je jouw bestelling hebt ontvangen. Stuur een e-mail naar de klantenservice voor een update over de levering. Zorg ervoor dat je inlogt op jouw Klarna-account en "Meld een probleem" om uw afschrift te pauzeren totdat je jouw bestelling hebt ontvangen.

 

Mijn Klarna-afschrift is onjuist. Wat moet ik doen?

 

Als jouw afschrift niet overeenkomt met de bestelgegevens, stuur dan een e-mail naar de klantenservice om het probleem te bekijken. Zorg ervoor dat je inlogt op uw Klarna-account en "Meld een probleem" kiest om jouw afschrift te pauzeren totdat de gegevens zijn gecorrigeerd.