Als je je schoenen via onze website hebt gekocht en je denkt dat ze defect zijn, gebruik dan de knop “Stuur ons een mail” op de website. Vermeld je bestelnummer, stijlcode, kleur en maat van de schoenen, samen met een beschrijving van het probleem. Voeg ook afbeeldingen toe waarop het probleem met de schoen te zien is, en indien mogelijk een afbeelding van het schoenlabel voor onze referentie.

Een medewerker van onze klantenservice zal vervolgens reageren en je laten weten hoe verder te gaan. Stuur de defecte schoenen NIET terug naar het magazijn.


Als je je schoenen via een Skechers-retailpartner hebt gekocht, raadpleeg dan voor meer informatie het retour/ garantiebeleid van onze partner.


De lichtjes reageren niet meer: 

De meeste kleuter en kinder maten hebben een aan/uitknop op de schoenen. Deze kan op de zijkant van de schoen zitten, of op het bandje. Het kan dus zijn dat de verlichting is uitgeschakeld wanneer de lampjes niet meer reageren.


Batterij: Als je zeker weet dat de lichtjes niet zijn uitgeschakeld, zijn de batterijen waarschijnlijk leeg. Helaas zijn de batterijen niet te vervangen.
 Garantie: Meestal vallen lege batterijen niet onder de garantie. Elke case is anders, ik raad aan contact op te nemen met de (web)winkel van aankoop.


Let op. Elke (web)winkel heeft zijn eigen garantie voorwaarden. Wij kunnen hier geen uitspraken over doen en de (web)winkels hebben het recht om een garantie te weigeren wanneer de klacht niet voldoet aan de voorwaarden van de desbetreffende (web)winkel.