Om een retourzending aan te maken klik je op "Bestellingen en retourzendingen" bovenaan op de Skechers-website.

Voer je bestelnummer en het e-mailadres in dat is gebruikt om de bestelling te plaatsen.

  • Selecteer de knop "Retouretiket" naast het/de artikel(en) die je wilt retourneren.
  • Download en print je gratis UPS-retouretiket.
  • Als er bestaande etiketten, stickers of andere materialen op de verzenddoos zitten, verwijder deze dan.
  • Geef je pakket voor retourzending af bij een UPS-afgiftepunt. Vind een geschikt UPS-afgiftepunt op www.ups.nl
  • Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra je retourzending is verwerkt.
  • We sturen je een bevestiging zodra je retourzending compleet is afgerond (1-3 weken nadat de retourzending is verzonden).
  • Het aankoopbedrag kun je tussen 2 - 3 weken terug verwachten op de rekening waarmee de aankoop gedaan is.
  • Binnen 45 dagen na aankoop.
     

We accepteren alleen retourzendingen van aankopen op de Skechers-website. Gratis retourzending geldt alleen voor bestellingen binnen 45 dagen na aankoop. Als het product buiten de retourperiode van 45 dagen wordt geretourneerd of als het artikel gedragen of beschadigd is of niet in de oorspronkelijke verpakking zit, kan Skechers Benelux geen vergoeding voor de gekochte artikelen geven.